Heeft u een klacht? 

klachten Huisartenspraktijk HAP Parkplantsoen Amsterdam

Heeft u een klacht? Wij willen u graag de beste zorg met persoonlijke aandacht bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is voor ons daarvoor erg belangrijk.

Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat u vindt dat u onzorgvuldig of onjuist bent benaderd. Wij willen graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en/of klachten heeft. We nodigen u graag uit om dat met ons in vertrouwen te bespreken.

Maak een afspraak met uw huisarts om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.

Klachtenformulier

Of vult u het klachtenformulier in. Dit kunt u vinden onder ‘documenten’. U kunt het formulier inleveren bij de assistente of mailen. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Klachtencommissie Huisartsenkring Amsterdam

Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie Huisartsenkring Amsterdam (HKA), waarbij onze praktijk is aangesloten. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Openingstijden

Maandag
08:00 – 19:00
Dinsdag t/m Vrijdag
08:00 – 17:00

Voor lunchpauze 12:30 -13:00 gesloten

Ons zorgaanbod